Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Falešníková, Ludmila (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
CRM
Physical Description: 123 s.

Cover

LEADER 01426ntm a22003617u 4500
001 zp23946
041 |a cze 
100 1 |a Falešníková, Ludmila  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA 
246 |a Implementation Project of CRM for Increased Satisfaction of o. s. HVĚZDA Users 
260 |c 2012 
300 |a 123 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a CRM 
653 |a spokojenost klientů 
653 |a vztahy s klienty 
653 |a nezisková organizace 
653 |a customer relationship management 
653 |a CRM 
653 |a clients? satisfaction 
653 |a relationships with clients 
653 |a non-profit organizations 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19206  |y Plný text v Digitální knihovně UTB