Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bydžovský, Marek (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 125 s. (188 232 znaků)

Cover

LEADER 01407ntm a22003617u 4500
001 zp23945
041 |a cze 
100 1 |a Bydžovský, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov 
246 |a The Project of Using Marketing Mix Tools to Improve the Image Hradební Primary School in Broumov 
260 |c 2012 
300 |a 125 s. (188 232 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Image 
653 |a marketingový mix 
653 |a škola 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový průzkum 
653 |a Image 
653 |a marketing mix 
653 |a school 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18798  |y Plný text v Digitální knihovně UTB