Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kyjovský, Martin (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 108 s

Cover

LEADER 01380ntm a22003377u 4500
001 zp23814
041 |a cze 
100 1 |a Kyjovský, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie pro vstup zahranič-ní společnosti na český trh 
246 |a Project of Marketing Strategy for a Foreign Company Intending to Enter into the Czech Market 
260 |c 2013 
300 |a 108 s 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a vstup na tuzemský trh 
653 |a zahraniční firma 
653 |a trh s krmivářskými produkty 
653 |a marketingová strategie 
653 |a entering to the domestic market 
653 |a foreign firm 
653 |a feed products market 
653 |a marketing strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23769  |y Plný text v Digitální knihovně UTB