|
|
|
|
LEADER |
03050ntm a22007817u 4500 |
001 |
zp23784 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Vít, Martin
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Sociální pedagogika v jezuitském školství a její vliv na současný školský systém
|
246 |
|
|
|a Social Pedagogy in Jesuit Educational System and Its Influence on Contemporary Educational System
|
260 |
|
|
|c 2012
|
300 |
|
|
|a 137 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Katedra pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Jezuitský řád
|
653 |
|
|
|a Tovaryšstvo Ježíšovo
|
653 |
|
|
|a vzdělávání
|
653 |
|
|
|a výchova
|
653 |
|
|
|a edukace
|
653 |
|
|
|a hygienické podmínky v jezuitských školách
|
653 |
|
|
|a centra jezuitské vzdělanosti
|
653 |
|
|
|a nejvýznačnější představitelé řádu
|
653 |
|
|
|a páter Koniáš
|
653 |
|
|
|a Klementinum
|
653 |
|
|
|a Jiří Josef Kamel
|
653 |
|
|
|a Petr Faber
|
653 |
|
|
|a sv. František Xaverský
|
653 |
|
|
|a historie a současnost jezuitského řádu
|
653 |
|
|
|a stupně škol v jezuitském školství
|
653 |
|
|
|a organizace škol
|
653 |
|
|
|a jezuitská mimoškolní výchova
|
653 |
|
|
|a misionářská činnost
|
653 |
|
|
|a hodnocení a prokazování znalostí v jezuitských školách z historického pohledu
|
653 |
|
|
|a J. A. Komenský
|
653 |
|
|
|a sociální pedagogika v činnosti jezuitského řádu
|
653 |
|
|
|a výchova dětí a mládeže dříve a nyní
|
653 |
|
|
|a sv. Ignác z Loyoly
|
653 |
|
|
|a Jesuit order
|
653 |
|
|
|a Journeymanship of Jesus
|
653 |
|
|
|a schooling
|
653 |
|
|
|a education
|
653 |
|
|
|a health conditions in jesuit schools
|
653 |
|
|
|a centres of jesuit education
|
653 |
|
|
|a the most powerful representatives of order
|
653 |
|
|
|a priest Konias
|
653 |
|
|
|a Klementinum
|
653 |
|
|
|a Jiri Josef Kamel
|
653 |
|
|
|a Petr Faber
|
653 |
|
|
|a st. Frantisek Xaversky
|
653 |
|
|
|a history and the present of jesuit order
|
653 |
|
|
|a school degrees in jesuit education
|
653 |
|
|
|a organization of schools
|
653 |
|
|
|a jesuit afterschool education
|
653 |
|
|
|a missionary work
|
653 |
|
|
|a evaluation and knowledge results in jesuit schools from the past up to now
|
653 |
|
|
|a J. A. Komensky
|
653 |
|
|
|a social pedagogy in functioning of jesuit order
|
653 |
|
|
|a education of children and youngsters in the past and nowadays
|
653 |
|
|
|a st. Ignac from Loyola
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Jůzl, Miloslav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/20263
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|