|
|
|
|
LEADER |
02267ntm a22006617u 4500 |
001 |
zp23742 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Škraban, Antonín
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Role prostředí ve výchovném procesu sociálně patologických jevů u dospívající mládeže
|
246 |
|
|
|a The Role of Environment in Educational Process of Socio-Pathological Phenomena among Adolescents
|
260 |
|
|
|c 2013
|
300 |
|
|
|a 74 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Katedra pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a kazuistiky
|
653 |
|
|
|a kriminalita mládeže
|
653 |
|
|
|a lokální prostředí
|
653 |
|
|
|a osobnost dospívajícího
|
653 |
|
|
|a rodina
|
653 |
|
|
|a prostředí masmédií
|
653 |
|
|
|a prevence kriminality mládeže
|
653 |
|
|
|a prostředí
|
653 |
|
|
|a skupinové prostředí
|
653 |
|
|
|a role sociální pedagogiky
|
653 |
|
|
|a společenské prostředí
|
653 |
|
|
|a statistiky kriminality mládeže
|
653 |
|
|
|a sociálně patologické jevy
|
653 |
|
|
|a sociální pedagog
|
653 |
|
|
|a školní prostředí
|
653 |
|
|
|a volnočasové prostředí
|
653 |
|
|
|a výchova
|
653 |
|
|
|a case studies
|
653 |
|
|
|a youth crime
|
653 |
|
|
|a local environment
|
653 |
|
|
|a adolescent personality
|
653 |
|
|
|a family
|
653 |
|
|
|a local environment
|
653 |
|
|
|a mass media
|
653 |
|
|
|a youth crime prevention
|
653 |
|
|
|a environment
|
653 |
|
|
|a group environment
|
653 |
|
|
|a the role of social pedagogy
|
653 |
|
|
|a social environment
|
653 |
|
|
|a youth crime statistics
|
653 |
|
|
|a social pathologies
|
653 |
|
|
|a social educator
|
653 |
|
|
|a school environment
|
653 |
|
|
|a leisure environment
|
653 |
|
|
|a education
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Součková, Lenka
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/20734
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|