LEADER 02267ntm a22006617u 4500
001 zp23742
041 |a cze 
100 1 |a Škraban, Antonín  |4 dis 
245 1 0 |a Role prostředí ve výchovném procesu sociálně patologických jevů u dospívající mládeže 
246 |a The Role of Environment in Educational Process of Socio-Pathological Phenomena among Adolescents 
260 |c 2013 
300 |a 74 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a kazuistiky 
653 |a kriminalita mládeže 
653 |a lokální prostředí 
653 |a osobnost dospívajícího 
653 |a rodina 
653 |a prostředí masmédií 
653 |a prevence kriminality mládeže 
653 |a prostředí 
653 |a skupinové prostředí 
653 |a role sociální pedagogiky 
653 |a společenské prostředí 
653 |a statistiky kriminality mládeže 
653 |a sociálně patologické jevy 
653 |a sociální pedagog 
653 |a školní prostředí 
653 |a volnočasové prostředí 
653 |a výchova 
653 |a case studies 
653 |a youth crime 
653 |a local environment 
653 |a adolescent personality 
653 |a family 
653 |a local environment 
653 |a mass media 
653 |a youth crime prevention 
653 |a environment 
653 |a group environment 
653 |a the role of social pedagogy 
653 |a social environment 
653 |a youth crime statistics 
653 |a social pathologies 
653 |a social educator 
653 |a school environment 
653 |a leisure environment 
653 |a education 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Součková, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/20734  |y Plný text v Digitální knihovně UTB