LEADER 01595ntm a22004457u 4500
001 zp23675
041 |a cze 
100 1 |a Pitrová, Lada  |4 dis 
245 1 0 |a Alternativní pedagogické směry - alternativní školy 
246 |a Alternative Educational Trends - Alternative Schools 
260 |c 2012 
300 |a 54 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Alternativní pedagogika 
653 |a klasické reformní školy 
653 |a daltonský plán 
653 |a winnetská soustava 
653 |a jenský plán 
653 |a škola Célestina Freineta 
653 |a waldorfská škola 
653 |a pedagogika Marie Montessori 
653 |a MCI 
653 |a Alternative pedagogy 
653 |a classic reform pedagogy 
653 |a Dalton plan 
653 |a winnnet system of education 
653 |a school of Peter Petersen 
653 |a Modern school of Célestin Freinet 
653 |a Waldorf education The Montessori Method of Education 
653 |a MCI 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Plšková, Alena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19596  |y Plný text v Digitální knihovně UTB