|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp23668 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Pernicová, Jitka
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Vzdělávání žáků ZŠ se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na specifické poruchy učení
|
| 246 |
|
|
|a Educating Primary School Pupils with Special Educational Needs Focusing on Specific Learning Disabilities
|
| 260 |
|
|
|c 2012
|
| 300 |
|
|
|a 87 s., (150 912 znaků), 6 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Katedra pedagogiky
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Specifické poruchy učení
|
| 653 |
|
|
|a dyslexie
|
| 653 |
|
|
|a dysgrafie
|
| 653 |
|
|
|a dysortografie
|
| 653 |
|
|
|a dyskalkulie
|
| 653 |
|
|
|a lehká mozková dysfunkce
|
| 653 |
|
|
|a čtení
|
| 653 |
|
|
|a psaní
|
| 653 |
|
|
|a etiologie
|
| 653 |
|
|
|a legislativa
|
| 653 |
|
|
|a dítě
|
| 653 |
|
|
|a učitel
|
| 653 |
|
|
|a žák
|
| 653 |
|
|
|a diagnostika
|
| 653 |
|
|
|a reedukace
|
| 653 |
|
|
|a integrace
|
| 653 |
|
|
|a poradenský systém
|
| 653 |
|
|
|a individuální vzdělávací plán
|
| 653 |
|
|
|a integrace
|
| 653 |
|
|
|a Specific learning disorders
|
| 653 |
|
|
|a dyslexia
|
| 653 |
|
|
|a dysgraphia
|
| 653 |
|
|
|a dysortografia
|
| 653 |
|
|
|a dyscalculia
|
| 653 |
|
|
|a light brain dysfunction
|
| 653 |
|
|
|a reading
|
| 653 |
|
|
|a writing
|
| 653 |
|
|
|a etiology
|
| 653 |
|
|
|a legislativ
|
| 653 |
|
|
|a teacher
|
| 653 |
|
|
|a pupil
|
| 653 |
|
|
|a diagnostics
|
| 653 |
|
|
|a methods of reeducation
|
| 653 |
|
|
|a individual education plan
|
| 653 |
|
|
|a reeducation
|
| 653 |
|
|
|a integration
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Jilčík, Tomáš
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/20172
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|