|
|
|
|
LEADER |
02020ntm a22005777u 4500 |
001 |
zp23636 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Nečasová, Táňa
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Klima ve třídě základní školy alternativní a standardní - se zaměřením na vliv alternativních škol na třídní klima
|
246 |
|
|
|a Climate in a Classroom of Alternative and Standard Primary Schools Focusing on the Impact of Alternative Schools on Classroom Climate
|
260 |
|
|
|c 2012
|
300 |
|
|
|a 61 s. (86 056)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Katedra pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Alternativní škola
|
653 |
|
|
|a atmosféra třídy
|
653 |
|
|
|a školní klima
|
653 |
|
|
|a třídní klima
|
653 |
|
|
|a dotazník CES
|
653 |
|
|
|a učitel
|
653 |
|
|
|a žák
|
653 |
|
|
|a školní třída
|
653 |
|
|
|a prostředí
|
653 |
|
|
|a škola
|
653 |
|
|
|a faktor klimatu
|
653 |
|
|
|a zjišťování klimatu
|
653 |
|
|
|a faktory ovlivňující klima školy
|
653 |
|
|
|a učební prostředí
|
653 |
|
|
|a Alternative school
|
653 |
|
|
|a classroom atmosphere
|
653 |
|
|
|a school climate
|
653 |
|
|
|a climate of the classroom
|
653 |
|
|
|a questionnaire CES
|
653 |
|
|
|a teacher
|
653 |
|
|
|a pupil
|
653 |
|
|
|a school classroom
|
653 |
|
|
|a environment
|
653 |
|
|
|a school
|
653 |
|
|
|a climate factor
|
653 |
|
|
|a climate issue
|
653 |
|
|
|a elements affecting school climate
|
653 |
|
|
|a learning environment
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Jašková, Vendula
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/20047
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|