|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp23488 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Hešová, Iveta
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Zprostředkované učení a specifické poruchy učení
|
| 246 |
|
|
|a Mediated Learning and Specific Learning Disabilities
|
| 260 |
|
|
|c 2012
|
| 300 |
|
|
|a 60 s. (102 017 znaků).
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Katedra pedagogiky
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Reuven Feuerstein
|
| 653 |
|
|
|a zprostředkované učení
|
| 653 |
|
|
|a ICELP
|
| 653 |
|
|
|a Lev Semjonovič Vygotskij
|
| 653 |
|
|
|a COGITO centrum
|
| 653 |
|
|
|a specifické poruchy učení
|
| 653 |
|
|
|a reedukace
|
| 653 |
|
|
|a dyslexie
|
| 653 |
|
|
|a dysgrafie
|
| 653 |
|
|
|a dysortografie
|
| 653 |
|
|
|a Basic centrum
|
| 653 |
|
|
|a Reuven Feuerstein
|
| 653 |
|
|
|a mediate learning
|
| 653 |
|
|
|a ICELP
|
| 653 |
|
|
|a Lev Semjonovič Vygotskij
|
| 653 |
|
|
|a COGITO center
|
| 653 |
|
|
|a specific learning disabilities
|
| 653 |
|
|
|a reeducation
|
| 653 |
|
|
|a dyslexia
|
| 653 |
|
|
|a dysgraphia
|
| 653 |
|
|
|a dysortographia
|
| 653 |
|
|
|a Basic center
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Jašková, Vendula
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/19611
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|