Zprostředkované učení a specifické poruchy učení

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hešová, Iveta (Dissertant)
Other Authors: Jašková, Vendula (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 60 s. (102 017 znaků).

Cover

LEADER 01660ntm a22005057u 4500
001 zp23488
041 |a cze 
100 1 |a Hešová, Iveta  |4 dis 
245 1 0 |a Zprostředkované učení a specifické poruchy učení 
246 |a Mediated Learning and Specific Learning Disabilities 
260 |c 2012 
300 |a 60 s. (102 017 znaků). 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Reuven Feuerstein 
653 |a zprostředkované učení 
653 |a ICELP 
653 |a Lev Semjonovič Vygotskij 
653 |a COGITO centrum 
653 |a specifické poruchy učení 
653 |a reedukace 
653 |a dyslexie 
653 |a dysgrafie 
653 |a dysortografie 
653 |a Basic centrum 
653 |a Reuven Feuerstein 
653 |a mediate learning 
653 |a ICELP 
653 |a Lev Semjonovič Vygotskij 
653 |a COGITO center 
653 |a specific learning disabilities 
653 |a reeducation 
653 |a dyslexia 
653 |a dysgraphia 
653 |a dysortographia 
653 |a Basic center 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jašková, Vendula  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19611  |y Plný text v Digitální knihovně UTB