LEADER 01782ntm a22004817u 4500
001 zp23424
041 |a cze 
100 1 |a Borkovcová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Rozdíl mezi chlapci a děvčaty v sociabilitě, chování a školní zralosti u předškoláků 
246 |a Differences between Boys and Girls Concerning Sociability, Behaviour and School Maturity of Preschool Children 
260 |c 2012 
300 |a 64 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra psychologie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a školní zralost 
653 |a sociabilita 
653 |a předškolní dítě 
653 |a chování 
653 |a edukačně ? stimulační program 
653 |a vývojový rozdíl 
653 |a fyzická zralost 
653 |a emocionální a sociální zralost 
653 |a psychická zralost 
653 |a školní připravenost 
653 |a school maturity 
653 |a sociability 
653 |a pre-school child 
653 |a behaviour 
653 |a educationally ? stimulating programe 
653 |a diference of development 
653 |a physical maturity 
653 |a emotional and social maturity 
653 |a mental maturity 
653 |a school preparedness 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Palovčíková, Geraldina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/20001  |y Plný text v Digitální knihovně UTB