Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mosnák, Milan (Dissertant)
Other Authors: Mišurec, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:

Cover

LEADER 01416ntm a22004217u 4500
001 zp23172
041 |a cze 
100 1 |a Mosnák, Milan  |4 dis 
245 1 0 |a Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR 
246 |a Improvement of marketing mix of services at cooperative OBZOR 
260 |c 2011 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a služby 
653 |a cena 
653 |a produkt 
653 |a distribuce 
653 |a propagace 
653 |a lidé 
653 |a výrobní družstvo Obzor 
653 |a the marketing mix 
653 |a services 
653 |a price 
653 |a product 
653 |a distribution 
653 |a promotion 
653 |a people 
653 |a production team Obzor 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Mišurec, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17536  |y Plný text v Digitální knihovně UTB