Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrubá, Věra (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 156 s (159 732 znaků)

Cover

LEADER 01453ntm a22003617u 4500
001 zp22903
041 |a cze 
100 1 |a Hrubá, Věra  |4 dis 
245 1 0 |a Význam marketingové komunikace FMK zaměřené na komerční sféru spolupráce s praxí 
246 |a Importance of Marketing Communications of the Faculty of Multimedia Communications Oriented on Commercial Cooperation 
260 |c 2011 
300 |a 156 s (159 732 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing školy 
653 |a art marketing 
653 |a transfer technologií 
653 |a inovace 
653 |a konkurence-schopnost 
653 |a scholar marketing 
653 |a art marketing 
653 |a technology transfer 
653 |a innovation 
653 |a competitiveness 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17151  |y Plný text v Digitální knihovně UTB