Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Cahlík, Radim (Dissertant)
Other Authors: Zlámalová, Naděžda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 57 s.

Cover

LEADER 01402ntm a22003377u 4500
001 zp22719
041 |a cze 
100 1 |a Cahlík, Radim  |4 dis 
245 1 0 |a Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice 
246 |a The Application of the Marketing Mix to Merchandising Spices in the Czech Republic 
260 |c 2011 
300 |a 57 s. 
500 |a Studijní obor: Technologie a řízení v gastronomii 
500 |a Studijní obor: Technology and Management in Gastronomy 
500 |a Ústav: Ústav technologie a mikrobiologie potravin 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový mix 
653 |a prvky Marketingového mixu 
653 |a technologie zpracování koření 
653 |a aplikace Marketingového mixu v praxi 
653 |a marketing mix 
653 |a components of marketing mix 
653 |a technologies of spices treatment 
653 |a application of marketing mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zlámalová, Naděžda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17043  |y Plný text v Digitální knihovně UTB