Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rakviashvili, Zaza (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01479ntm a22004097u 4500
001 zp22660
041 |a eng 
100 1 |a Rakviashvili, Zaza  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh 
246 |a Marketing Communication Strategy of the Wine Company of Teliani Valley into the International Market 
260 |c 2011 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a strategie 
653 |a víno 
653 |a propagace 
653 |a reklama 
653 |a spotřebitel 
653 |a značka 
653 |a Marketing Communications 
653 |a Strategies 
653 |a Wine 
653 |a Promotion 
653 |a Advertising 
653 |a Consumer 
653 |a Brand 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14943  |y Plný text v Digitální knihovně UTB