Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jarošová, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
SEO
Physical Description: 65 s. (73 580 znaků)

Cover

LEADER 01461ntm a22004097u 4500
001 zp22546
041 |a cze 
100 1 |a Jarošová, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link 
246 |a Analysis of e-marketing communications of the internet project TV Link 
260 |c 2011 
300 |a 65 s. (73 580 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Internet 
653 |a e-marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a SEO 
653 |a webová stránka 
653 |a Google Analytics 
653 |a Internet 
653 |a e-marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a SEO 
653 |a web page 
653 |a Google Analytics 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17962  |y Plný text v Digitální knihovně UTB