Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novák, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Sasínková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 83 s. (79 506 znaků)

Cover

LEADER 01483ntm a22004097u 4500
001 zp22302
041 |a cze 
100 1 |a Novák, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza image firmy zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem 
246 |a Image analysis of company engaged in retail and wholesale 
260 |c 2011 
300 |a 83 s. (79 506 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a image 
653 |a corporate identity 
653 |a zákazník 
653 |a analýza image 
653 |a firemní image 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a SWOT analýza 
653 |a image 
653 |a corporate identity 
653 |a customer 
653 |a image analysis 
653 |a corporate image 
653 |a marketing research 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Sasínková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16963  |y Plný text v Digitální knihovně UTB