Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krejsová, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
OEZ
Physical Description: 62 s. (67 079 znaků)

Cover

LEADER 01461ntm a22003857u 4500
001 zp22291
041 |a cze 
100 1 |a Krejsová, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s.r.o. 
246 |a Sponzoring as Part of Integrated Marketing Communication in the OEZ s.r.o 
260 |c 2011 
300 |a 62 s. (67 079 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Integrovaná marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a sponzoring 
653 |a reklama 
653 |a pozice sponzorů 
653 |a OEZ 
653 |a Integrated marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a sponsoring 
653 |a advertisement 
653 |a position sponsors 
653 |a OEZ 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16723  |y Plný text v Digitální knihovně UTB