Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Cieślarová, Olga (Dissertant)
Other Authors: Závodná, Lucie Sára (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 77 s.

Cover

LEADER 01276ntm a22003377u 4500
001 zp22278
041 |a cze 
100 1 |a Cieślarová, Olga  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování 
246 |a Environment Analysis for the Efficiency of E-commerce for the Company Houseboard 
260 |c 2011 
300 |a 77 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Internet 
653 |a Marketingový mix 
653 |a Konkurence 
653 |a E-shop 
653 |a Internet 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Competition 
653 |a E-shop 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Závodná, Lucie Sára  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17466  |y Plný text v Digitální knihovně UTB