Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kluka, Radek (Dissertant)
Other Authors: Pospíšil, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01436ntm a22003617u 4500
001 zp22258
041 |a cze 
100 1 |a Kluka, Radek  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí 
246 |a Analysis of consumer behavior in the form of sales by shows & events 
260 |c 2011 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Spotřebitelské chování 
653 |a kupní chování 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a behaviorální ekonomie a reklama 
653 |a prezentační akce 
653 |a Consumer behavior 
653 |a purchase behavior 
653 |a marketing communication 
653 |a behavioral economics and advertising 
653 |a shows & events 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pospíšil, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15166  |y Plný text v Digitální knihovně UTB