Analýza spokojenosti zákazníků firmy Dutaf Centrum, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kalamenová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Bočincová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 63 s.

Cover

LEADER 01272ntm a22003137u 4500
001 zp22256
041 |a slo 
100 1 |a Kalamenová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků firmy Dutaf Centrum, spol. s r.o. 
246 |a Analysis of customer satisfaction with company Dutaf Centrum, Ltd. 
260 |c 2011 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a spokojnosť zákazníkov 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a potreby zákazníka 
653 |a customer satisfaction 
653 |a marketing communication 
653 |a customer needs 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bočincová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16314  |y Plný text v Digitální knihovně UTB