Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kopecká, Petra (Dissertant)
Other Authors: Drábková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 79 s. (97924 znaků)

Cover

LEADER 01388ntm a22003617u 4500
001 zp22104
041 |a cze 
100 1 |a Kopecká, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku 
246 |a The Analysis of Shopping Behavior and Perception of Advertising by the Readers of Valašský deník 
260 |c 2011 
300 |a 79 s. (97924 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Inzerce 
653 |a reklama 
653 |a inzertní médium 
653 |a segmentace 
653 |a nákupní chování 
653 |a Advertising 
653 |a promotion 
653 |a advertising media 
653 |a segmentation 
653 |a consumer's behavior 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Drábková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17290  |y Plný text v Digitální knihovně UTB