Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ježková, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 64 s.

Cover

LEADER 01680ntm a22004337u 4500
001 zp22101
041 |a cze 
100 1 |a Ježková, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město 
246 |a Use of New Forms of Marketing Communication in Order to Increase the Attendance at Bata Canal in the Port of Staré Město 
260 |c 2011 
300 |a 64 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nové trendy 
653 |a event marketing 
653 |a direct marketing 
653 |a guerillový marketing 
653 |a virový marketing 
653 |a on-line marketing 
653 |a mobilní marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a new trends 
653 |a event marketing 
653 |a direct marketing 
653 |a guerrilla marketing 
653 |a viral marketing 
653 |a online marketing 
653 |a mobile marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15994  |y Plný text v Digitální knihovně UTB