Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bělotová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 78 s.

Cover

LEADER 01731ntm a22004577u 4500
001 zp22094
041 |a cze 
100 1 |a Bělotová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně 
246 |a Survey of Marketing Activities of State Owned Galleries and Recommendation for Regional Gallery of Fine Art in Zlín 
260 |c 2011 
300 |a 78 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a analýza návštěvníků 
653 |a arts marketing 
653 |a dotazník 
653 |a KGVUZ 
653 |a komunikační plán 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a neziskový sektor 
653 |a značka 
653 |a Arts Marketing 
653 |a Brand 
653 |a Communication Plan 
653 |a KGVUZ 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Marketing Research 
653 |a Non-profit Sector 
653 |a Visitor Analysis 
653 |a Questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15556  |y Plný text v Digitální knihovně UTB