Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Špetová, Ingrid (Dissertant)
Other Authors: Glogar, Alois (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 82 s.

Cover

LEADER 01409ntm a22003857u 4500
001 zp2206
041 |a cze 
100 1 |a Špetová, Ingrid  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s. 
246 |a Analysys of marketing communication in Moravské teplárny, a.s. 
260 |c 2006 
300 |a 82 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a Marketing 
653 |a Marketingový mix 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Energetika 
653 |a Teplárenství 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing mix 
653 |a Marketing communication 
653 |a SWOT analyses 
653 |a Energy 
653 |a Heat and Power plant 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Glogar, Alois  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/572  |y Plný text v Digitální knihovně UTB