Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vítek Měsíčková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
CRM
Physical Description: 88 s.

Cover

LEADER 01387ntm a22003617u 4500
001 zp21981
041 |a cze 
100 1 |a Vítek Měsíčková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. 
246 |a Methods of customer value quantification in the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. 
260 |c 2011 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a hodnota zákazníka 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a CRM 
653 |a SWOT analýza 
653 |a analýza PESTE 
653 |a customer value 
653 |a customer segmentation 
653 |a CRM 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTE analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15268  |y Plný text v Digitální knihovně UTB