Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Minichová, Zdeňka (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 86 s., 11 s. příloh

Cover

LEADER 01511ntm a22003617u 4500
001 zp2197
041 |a cze 
100 1 |a Minichová, Zdeňka  |4 dis 
245 1 0 |a Tvorba marketingové strategie, jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti horského hotelu Jelenovská 
246 |a Bildung der Marketing-Strategie - Instrument zur Verbesserung der Konkurrenzfähigkeit vom Hotel Jelenovská 
260 |c 2006 
300 |a 86 s., 11 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingové plánování 
653 |a marketingový mix 
653 |a marke-tingový výzkum 
653 |a analýza SWOT 
653 |a Marketing-Strategie 
653 |a Marketing planning 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing research 
653 |a Analyze SWOT 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/859  |y Plný text v Digitální knihovně UTB