Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šálovský, Ladislav (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
B2B
CRM
Physical Description: 114 s.

Cover

LEADER 01518ntm a22003857u 4500
001 zp21969
041 |a cze 
100 1 |a Šálovský, Ladislav  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. 
246 |a The Customer relationship management innovation project with using CRM components in the company SEEIF Ceramic, a.s. 
260 |c 2011 
300 |a 114 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a B2B 
653 |a řízeni vztahů se zákazníky 
653 |a CRM 
653 |a databáze zákazníků 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a SWOT analýza 
653 |a B2B 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a customer's database 
653 |a segmentation of customers 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16467  |y Plný text v Digitální knihovně UTB