Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Stískalová, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 114 s.

Cover

LEADER 01606ntm a22004097u 4500
001 zp21968
041 |a cze 
100 1 |a Stískalová, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku 
246 |a Marketing plan project for TBi Industries Ltd.with aim of inereasing competitiveness 
260 |c 2011 
300 |a 114 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketingové strategické plánování 
653 |a marketingový plán 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a BCG analýza 
653 |a GE analýza 
653 |a marketing plan 
653 |a analysis of strengths 
653 |a weaknesses 
653 |a opportunities and threats 
653 |a Porter five forces model 
653 |a BCG matrix 
653 |a GE matrix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16177  |y Plný text v Digitální knihovně UTB