Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Snížková, Miroslava (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 113 s.

Cover

LEADER 01488ntm a22003857u 4500
001 zp21966
041 |a cze 
100 1 |a Snížková, Miroslava  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute 
246 |a Project of marketing strategy for travel agency Ing. Josef Nozicka - Primaroute 
260 |c 2011 
300 |a 113 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Klíčová slova: cestovní ruch 
653 |a cestovní kancelář 
653 |a marketing cestovních kanceláří 
653 |a marketingový MIX 
653 |a analýzy 
653 |a strategie 
653 |a Keywords: tourism 
653 |a travel agency 
653 |a marekting of the travel agency 
653 |a marketing Mix 
653 |a analysis 
653 |a strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17497  |y Plný text v Digitální knihovně UTB