Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Skalková, Zdeňka (Dissertant)
Other Authors: Hajná, Radka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 114 s.

Cover

LEADER 01418ntm a22003617u 4500
001 zp21940
041 |a cze 
100 1 |a Skalková, Zdeňka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování 
246 |a Project marketing strategy for a company providing services in the catering 
260 |c 2011 
300 |a 114 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a služby v oblasti stravování 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketingová strategie 
653 |a vize 
653 |a marketingový mix služeb 
653 |a services in the catering 
653 |a marketing services 
653 |a marketing strategy 
653 |a vision 
653 |a service marketing mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hajná, Radka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17545  |y Plný text v Digitální knihovně UTB