Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Schönfeldová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Bočincová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 96 s.

Cover

LEADER 01475ntm a22003857u 4500
001 zp21939
041 |a cze 
100 1 |a Schönfeldová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY 
246 |a Perception improvement project of private label in company XY 
260 |c 2011 
300 |a 96 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a brand management 
653 |a povědomí a vnímání značek 
653 |a privátní značka 
653 |a nákladová analýza 
653 |a riziková analýza 
653 |a maloobchod 
653 |a brand management 
653 |a knowledge and perception of private label 
653 |a private label brand 
653 |a cost analysis 
653 |a risk analysis 
653 |a retail 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bočincová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14762  |y Plný text v Digitální knihovně UTB