Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novotný, Vilém (Dissertant)
Other Authors: Bant, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 88 s.

Cover

LEADER 01580ntm a22004337u 4500
001 zp21928
041 |a cze 
100 1 |a Novotný, Vilém  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu 
246 |a The Marketing Plan Project of New Product Implementation in Čerpací stanice Kelčice s.r.o. 
260 |c 2011 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a čerpací stanice 
653 |a etanol 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingový plán 
653 |a SLEPT analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a BCG matice 
653 |a petrol station 
653 |a ethanol 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing plan 
653 |a SLEPT analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porter analysis 
653 |a BCG matrix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bant, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16033  |y Plný text v Digitální knihovně UTB