Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Masařová, Jarmila (Dissertant)
Other Authors: Mikuláštík, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 93 s

Cover

LEADER 01348ntm a22003617u 4500
001 zp21911
041 |a cze 
100 1 |a Masařová, Jarmila  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. 
246 |a The project company marketing plan for further development. 
260 |c 2011 
300 |a 93 s 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový plán 
653 |a SWOT analýza 
653 |a rozpočet 
653 |a projekt 
653 |a marketing communications 
653 |a marketing plan 
653 |a SWOT analysis 
653 |a casting 
653 |a project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Mikuláštík, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17190  |y Plný text v Digitální knihovně UTB