Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kubica, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 114 s. (129 989 znaků).

Cover

LEADER 01394ntm a22003737u 4500
001 zp21899
041 |a cze 
100 1 |a Kubica, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz 
246 |a The Project to Improve Customer Satisfaction in E-shop www.i-parapety.cz 
260 |c 2012 
300 |a 114 s. (129 989 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Spokojenost 
653 |a zákazník 
653 |a elektronický obchod 
653 |a zvyšování spokojenosti 
653 |a analýza 
653 |a Satisfaction 
653 |a Customer 
653 |a E-shop 
653 |a electronic shop 
653 |a Satisfaction increase 
653 |a Analyses 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/22957  |y Plný text v Digitální knihovně UTB