Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krejčí, Žaneta (Dissertant)
Other Authors: Kacr, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 99 s.

Cover

LEADER 01394ntm a22003617u 4500
001 zp21897
041 |a cze 
100 1 |a Krejčí, Žaneta  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury 
246 |a Marketing strategy allowance organization of the Zlín region in the area of culture 
260 |c 2011 
300 |a 99 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketing sluţeb 
653 |a příspěvková organizace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a vize 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing of services 
653 |a allowance organization 
653 |a the SWOT analysis 
653 |a vision 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kacr, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17017  |y Plný text v Digitální knihovně UTB