Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vlk, Marek (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
trh
Physical Description: 72 s., 25 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01684ntm a22005057u 4500
001 zp2189
041 |a cze 
100 1 |a Vlk, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh 
246 |a Analysis of marketing activities of the company Colorlak, a.s. with focus on industry market 
260 |c 2006 
300 |a 72 s., 25 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 06.01.2011 
653 |a Analýza 
653 |a průmysl 
653 |a cena 
653 |a propagace 
653 |a distribuce 
653 |a produkt 
653 |a reklama 
653 |a konkurence 
653 |a marketing 
653 |a trh 
653 |a sortiment 
653 |a Analysis 
653 |a industry 
653 |a price 
653 |a publicity 
653 |a distribution 
653 |a product 
653 |a advertising 
653 |a competition 
653 |a marketing 
653 |a market 
653 |a range of products 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/961  |y Plný text v Digitální knihovně UTB