LEADER 01760ntm a22004577u 4500
001 zp21862
041 |a cze 
100 1 |a Vaculík, Adam  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt implementace CRM jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti 
246 |a CRM implementation project as a mean of improving competitiveness 
260 |c 2011 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Průmyslové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Industrial Engineering 
500 |a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Management vztahů se zákazníky 
653 |a dlouhodobá strategická partnerství 
653 |a ziskovost zákazníka 
653 |a životní cyklus zákazníka 
653 |a dlouhodobá hodnota zákazníka 
653 |a informační systémy 
653 |a strategie 
653 |a projekt 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a Costumer relationship management 
653 |a long-term strategic partnership 
653 |a customer profitability 
653 |a costumer life cycle 
653 |a long-term costumer value 
653 |a information systems 
653 |a strategy 
653 |a project 
653 |a competitiveness 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Melišík, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15840  |y Plný text v Digitální knihovně UTB