Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Uhřík, Jaromír (Dissertant)
Other Authors: Šedová, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 85 s. (82 558znaků)

Cover

LEADER 01312ntm a22003377u 4500
001 zp21860
041 |a cze 
100 1 |a Uhřík, Jaromír  |4 dis 
245 1 0 |a Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh 
246 |a Business Plan - the introduction of a new product into the market 
260 |c 2011 
300 |a 85 s. (82 558znaků) 
500 |a Studijní obor: Průmyslové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Industrial Engineering 
500 |a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a SWOT analýza 
653 |a nový produkt 
653 |a podnikatelský plán 
653 |a konkurence 
653 |a SWOT analysis 
653 |a new product 
653 |a business plan 
653 |a competition 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šedová, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18287  |y Plný text v Digitální knihovně UTB