Analýza marketingové komunikace v sektoru školství Zlínského kraje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kadlčková, Marcela (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 70 s., 25 s. příloh

Cover

LEADER 01306ntm a22003377u 4500
001 zp2180
041 |a cze 
100 1 |a Kadlčková, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace v sektoru školství Zlínského kraje 
246 |a Analysis of marketing communication in sektor of educationaly system the Zlínský region 
260 |c 2006 
300 |a 70 s., 25 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a propagace 
653 |a komunikace 
653 |a Marketing mix 
653 |a Communication mix 
653 |a Propagation 
653 |a Communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2186  |y Plný text v Digitální knihovně UTB