Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Duda, Jan (Dissertant)
Other Authors: Pivnička, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
SEO
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01647ntm a22004337u 4500
001 zp21681
041 |a cze 
100 1 |a Duda, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh 
246 |a The project of the new concept of online marketing communication of the Fatra, joint-stock company for the Russian market 
260 |c 2011 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Průmyslové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Industrial Engineering 
500 |a Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a online marketing 
653 |a ruský trh 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a mezinárodní marketing 
653 |a SEO 
653 |a Marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a online marketing 
653 |a Russian market 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a international marketing 
653 |a SEO 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pivnička, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15986  |y Plný text v Digitální knihovně UTB