Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vašíčková, Renata (Dissertant)
Other Authors: Mocek, Mojmír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 80 s. (92 427 znaků)

Cover

LEADER 01411ntm a22003857u 4500
001 zp21629
041 |a cze 
100 1 |a Vašíčková, Renata  |4 dis 
245 1 0 |a Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o. 
246 |a The market survey of Moldova for company TRUMF International s.r.o. 
260 |c 2011 
300 |a 80 s. (92 427 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Mezinárodní marketing 
653 |a průzkum trhu 
653 |a Moldavsko 
653 |a segmentace 
653 |a mezinárodní marketingový mix 
653 |a distribuce 
653 |a International marketing 
653 |a market survey 
653 |a Moldova 
653 |a segmentation 
653 |a international marketing mix 
653 |a distribution 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Mocek, Mojmír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18166  |y Plný text v Digitální knihovně UTB