Nákupní marketing ve společnosti Barum Continental spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Olivová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Trčková, Blanka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 73 s.

Cover

LEADER 01234ntm a22003377u 4500
001 zp21623
041 |a cze 
100 1 |a Olivová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Nákupní marketing ve společnosti Barum Continental spol. s r.o. 
246 |a Purchasing marketing in the company Barum Continental spol. s r.o. 
260 |c 2011 
300 |a 73 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nákup 
653 |a nákupní marketing 
653 |a dodavatelé 
653 |a ABC analýza 
653 |a purchasing 
653 |a purchasing marketing 
653 |a suppliers 
653 |a ABC analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Trčková, Blanka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16285  |y Plný text v Digitální knihovně UTB