Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kučerová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Urban, Václav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 84 s.

Cover

LEADER 01502ntm a22003857u 4500
001 zp21613
041 |a cze 
100 1 |a Kučerová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. 
246 |a The analysis of marketing communication of the company Českomoravská stavební spořitelna, a.s. 
260 |c 2011 
300 |a 84 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingový komunikační mix 
653 |a reklama 
653 |a trendy v marketingové komunikaci 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication mix 
653 |a advertisement 
653 |a trends in marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Urban, Václav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16234  |y Plný text v Digitální knihovně UTB