Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dobeš, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Kacr, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 87 s.

Cover

LEADER 01309ntm a22003137u 4500
001 zp21394
041 |a cze 
100 1 |a Dobeš, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán firmy Raciola-Jehlička, s.r.o. jako nástroj stabilizace společnosti na trhu 
246 |a The Marketing Plan of Firm Raciola-Jehlicka, ltd. as a Tool of Stabilization Company in the Market 
260 |c 2011 
300 |a 87 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingové plánování 
653 |a marketingový plán 
653 |a marketingová analýza 
653 |a marketing planning 
653 |a marketing plan 
653 |a marketing analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kacr, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17543  |y Plný text v Digitální knihovně UTB