Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Baťa, Roman (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 95 s. (134 378 znaků)

Cover

LEADER 01510ntm a22003377u 4500
001 zp21390
041 |a cze 
100 1 |a Baťa, Roman  |4 dis 
245 1 0 |a Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků 
246 |a Implementation of an Internet commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd., focusing on increasing customer satisfaction and loyalty and new customer base 
260 |c 2011 
300 |a 95 s. (134 378 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Internet 
653 |a internetový obchod 
653 |a SEO optimalizace 
653 |a CRM ? budování vztahu se zákazníky 
653 |a Intenet 
653 |a E-shop 
653 |a SEO Optimalization 
653 |a CRM ? Customer Relationship Management 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15702  |y Plný text v Digitální knihovně UTB