Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Grzegorczyk, Paweł (Dissertant)
Other Authors: Zelinka, Stanislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 54 s.

Cover

LEADER 01378ntm a22003377u 4500
001 zp21373
041 |a cze 
100 1 |a Grzegorczyk, Paweł  |4 dis 
245 1 0 |a Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací 
246 |a Psychological aspects of advertising and marketing communications 
260 |c 2011 
300 |a 54 s. 
500 |a Studijní obor: Security Technologies, Systems and Management 
500 |a Studijní obor: Bezpečnostní technologie, systémy a management 
500 |a Ústav: Ústav bezpečnostního inženýrství 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
506 |a Bez omezení 
653 |a advertisement 
653 |a marketing communications 
653 |a media?s influence 
653 |a linguistic and manipulating tools 
653 |a reklama 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a mediální působení 
653 |a jazykové a manipulační prostředky 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zelinka, Stanislav  |4 ths 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15147  |y Plný text v Digitální knihovně UTB