Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Waldeckerová, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Tomancová, Lucie (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 103 s. 17 s. příloh

Cover

LEADER 01549ntm a22004337u 4500
001 zp21352
041 |a cze 
100 1 |a Waldeckerová, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s. 
246 |a Concept of CSR as a new factor of competitiveness in company Climax 
260 |c 2011 
300 |a 103 s. 17 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Společenská odpovědnost firem 
653 |a etika 
653 |a management 
653 |a stakeholders 
653 |a zaměstnanci 
653 |a životní prostředí 
653 |a marketing 
653 |a Climax 
653 |a Corporate social responsibility 
653 |a ethics 
653 |a management 
653 |a stakeholders 
653 |a employees 
653 |a environment 
653 |a marketing 
653 |a Climax 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tomancová, Lucie  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17213  |y Plný text v Digitální knihovně UTB