Motivace a její vliv na zvyšování konkurenceschopnosti firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tománek, Michal (Dissertant)
Other Authors: Porvazník, Ján (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 64 s.,7 s. příloh

Cover

LEADER 01342ntm a22003617u 4500
001 zp2135
041 |a cze 
100 1 |a Tománek, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Motivace a její vliv na zvyšování konkurenceschopnosti firmy 
246 |a Motivation and her influence on increasing competitive level in company 
260 |c 2005 
300 |a 64 s.,7 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Motivace 
653 |a demotivace 
653 |a stimulace 
653 |a motivační program podniku 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Motivation 
653 |a demotivation 
653 |a stimulation 
653 |a motivation scheldule 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Porvazník, Ján  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36735  |y Plný text v Digitální knihovně UTB