Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sedlářová, Renáta (Dissertant)
Other Authors: Michálek, Otto (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 61 s., 5 p. (75 334 znaků)

Cover

LEADER 01557ntm a22004097u 4500
001 zp21336
041 |a cze 
100 1 |a Sedlářová, Renáta  |4 dis 
245 1 0 |a Zjištění míry spokojenosti zákazníků v rámci systému řízení kvality v mopas a.s. 
246 |a Measuring of customer satisfaction within the quality management system in mopas a.s. 
260 |c 2011 
300 |a 61 s., 5 p. (75 334 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a systém řízení kvality 
653 |a ČSN EN ISO 9001:2009 
653 |a cíle kvality 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a dotazník 
653 |a quality management system 
653 |a CSN EN ISO 9001:2009 
653 |a quality goals 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing research 
653 |a customer satisfaction 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Michálek, Otto  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18330  |y Plný text v Digitální knihovně UTB