Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vejmola, Antonín (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 116 s. (184 899 znaků).

Cover

LEADER 01396ntm a22003617u 4500
001 zp21321
041 |a cze 
100 1 |a Vejmola, Antonín  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image SK Sigma Olomouc 
246 |a The project of using the tools of the marketing mix to improve the image of SK Sigma Olomouc 
260 |c 2011 
300 |a 116 s. (184 899 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sportovní marketing 
653 |a fotbal 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a image 
653 |a Sports marketing 
653 |a football 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communications 
653 |a image 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18024  |y Plný text v Digitální knihovně UTB